Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

środa, 8 maja 2013

Zagadkowo

Dziergałam sobie wczoraj spokojnie, aż tu z robótki zaczął powstawać bardzo ciekawy kształt... Pomyślałam sobie, że mogłabym Was zapytać co z tego wyjdzie ;) 


Ktoś ma jakieś pomysły? :)


To część robótki, którą się aktualnie zajmuję :) Oprócz tego mam kilka rozpoczętych niedawno lub dawniej robótek, które jakoś nie mogą doczekać się dokończenia...


Wszystko to razem wygląda chyba dość zagadkowo... Kto rozwiąże tą tajemnicę? :) 



14 komentarzy:

  1. No to pojechalas po calosci... nie mam zielonego pojecia co Ty kombinujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem dobrze jest zaskakiwać :) Ciekawa jestem jakie będą Twoje wrażenia jak już pokażę co do dokładnie jest :)

      Usuń
  2. Rybka, wazonik...??? Heh ;)
    Lubię takie próby i kombinacje szydełkowe, zawsze można się nauczyć tworzenia nowego kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Dokładnie takie same miałam skojarzenia! :) I nawet sobie pomyślałam, że mogę ten wzór na wazonik do szydełkowych kwiatków kiedyś wykorzystać :)
      Ale nie będzie to ani wazonik, ani rybka tym razem :)

      Usuń
  3. Ja stawiam na jakiegoś zwierza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wiem! Ale nie powiem, bo będzie po zabawie! Jeszcze nie widać, ale dziwne, że ktoś tu nie zgadł. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaje, że Julia jest w błędzie ;))
      To o czym myślisz też jest na drugim zdjęciu, ale zagadkowy twór to coś, o czym nie mówiłam :)

      Usuń
    2. Tak, tak, wiem, że jest więcej. O tym zagadkowym... No cóż. Można sobie zgadywać i przypadkiem zgadnąć. Ale na razie nie widać. :)

      Usuń
    3. I tak naprawdę będzie widać dopiero jak już wszystko będzie gotowe :)

      Usuń
  5. stawiam na myszkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat nie myszka, ale w pewnym sensie blisko :)

      Usuń
  6. Hmmm... skoro nie myszka, ale w pewnym sensie blisko, to może kotek?;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)