Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

środa, 15 października 2014

Koszyk wielofunkcyjny

Kiedy byłam na urlopie praktycznie nie miałam czasu na robótki. Dzień za dniem upływał kosmicznie szybko, jak to zazwyczaj bywa z tym co dobre, a przy okazji kiedy ma się zajęcie. Szydełko zamieniłam na patelnię, a "między posiłkami" szkoliłam się w nowych "technikach rękodzielniczych" jakimi były: obróbka drewna w formie drzwi oraz prace budowlane :D Domu nie wybuduję (na szczęście mam Mężczyznę, który to robi dając imponując mi nieustannie :)), ale mogę się przydać i pomóc trochę nadgonić z pracami :)
Jednego jednak dnia znalazłam czas na szydełko :) Ze sznurka, który zauroczył mnie kiedyś w sklepie ze wszystkim (a kosztował mnie 6 zł za dwie kulki) powstał koszyk wielofunkcyjny. Wykorzystałam sznurek do samego końca, zostało mi go dosłownie 10 cm :) A koszyk robi teraz porządek w łazience. Szkoda, że w sklepie były tylko dwie kuleczki tego sznurka, bo chętnie zrobiłabym jeszcze kilka różnego rodzaju koszyków odpowiedzialnych za łazienkowy ład :)))

Oto mój koszyk w naturalnym środowisku, kilku możliwych odsłonach :)






9 komentarzy:

  1. Fajny koszyk, rzeczywiście wielofunkcyjny :) A wiadomo, w łazience takich rzeczy nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny koszyk :) Jaką włóczką i szydełkiem go stworzyłaś? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wyżej - powstał ze sznurka 'no name' ;) Sznurek początkowo trudny w robocie, ale się wyrobiłam, choć na koniec ręce już bolały ;) Szydełko 8 mm o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
  3. Świetny koszyk, wygląda na bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest :) Ważne, że trzyma wszystkie buteleczki itp. w kupie :)

      Usuń
  4. Świetny kosz!! ;-)) Przydałby mi sie taki w łazience hihihii ;-))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)