Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

niedziela, 6 stycznia 2013

Nauka czytania

Kilka dni temu, trwając w szydełkowym szale ;) stwierdziłam, że dość już tego ciągłego powtarzania tych samych wzorów tłumaczonych na youtube ;) Znalazłam sobie interesujący wzorek, powiększyłam schemat i uzbrojona w szydełko i włóczkę wzięłam się do roboty :)

Schemat:

źródło

Całkiem fajny szaliczek i dużo kreseczek przeróżnych do rozszyfrowania :)

Efekty:




Stworzyłam tylko pierwszy "kwiatek", bo całe przedsięwzięcie miało na celu jedynie przekonanie się czy sobie ze schematami poradzę :) Mój twór kształtem przypomina to do czego zmierzałam, więc chyba nie wyszło źle :) Po obfoceniu robótka została spruta, ale wzór sobie zapisałam i jak tylko wyposażę się w bardziej odpowiednią włóczkę, na pewno do niego wrócę :)




4 komentarze:

  1. Moja Droga Izzy. Padam na kolana i chylę głowę przed Tobą o Wielka !!!! :) Ja też mam kilka wzorów na szydełko ale żebym je potrafiła odczytać... zapomnij. Masz może jakąś ściągę na te szlaczki??? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak korzystałam z tej strony
      http://www.dziergalnia.pl/search/label/podstawy%20szyde%C5%82kowania

      Ważne żeby przyswoić sobie symbole, potem to już jakoś poleci ;) Mam nadzieję ;)

      Usuń
  2. Oj też nie wszystko jest zawsze takie proste :p
    Kupiłam kiedyś książkę w której oznaczenia (niby te same co wszędzie) oznaczały trochę co innego, a ja leciałam z robieniem z przyzwyczajenia. Jakie było moje zdziwienie kiedy robótka nie wyglądała jak na zdjęciu :p

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że niespodzianki się zdarzają ;))

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)