Moje pasje nowo odkryte. Robótki wszelkiego rodzaju, czyli o tym jak Izzy zazdroszcząc innym talentów sama próbuje swoich sił w rękodziele :)

Może znajdę coś swojego, a może będę zajmować się wszystkim po trochu. Chcę się nauczyć czegoś nowego, poznać nowe techniki. O wszystkich próbach będę pisać, nawet jeśli wniosek będzie brzmiał: "Nie, to na pewno nie dla mnie" :)

piątek, 26 lipca 2013

Dla Niego

Po prostu... Brelok z inicjałem. Bo się nabijał z moich pasji ;)





Kolor trochę zakłamany, bo zdjęcia robione ok. północy - światło bardzo nieprzyjazne ;( W rzeczywistości eFek jaśniejszy jest :)


11 komentarzy:

  1. Ku...Katusek! :) Jest przesłodki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być kaktusek. Sama bym zrobiła dla Lu L, ale on ma już za dużo breloków przy kluczach. :) No i do kieszeni się nie zmieści, a w samochodzie sobie nie podynda, bo nie mamy. :)

      Usuń
  2. Zapraszam Cię do mnie na MEGA wyzwanie FOTO
    pozdrawiam
    Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)