Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

środa, 4 listopada 2015

Blogowy maraton listopadowy: List

Drogi Święty Mikołaju!

   Wiem, że jest jeszcze wcześnie, ale chciałabym żebyś miał dużo czasu na przygotowania. Zbliża się okres podarków, a ja mam tak wiele marzeń do spełnienia...
   Na szczycie mojej listy znajduje się przepięknej urody sweterek zaprojektowany przez Amanitę. Marzę o Mistyaire odkąd go zobaczyłam, więc możes pomóc mi zdobyć ten wzór. Chciałabym go zrobić w mięciutkiej włóczki w najpiękniejszym na świecie kolorze. Dużo już czasu spędziłam na szukaniu takich moteczków, ale nic z tego nie wyszło. Jest tyle pięknych kolorów, że musiałbym zrobić przynajmniej 10 swetrów! Mój dylemat byłby rozwiązany, gdybym pod choinką znalazła zestaw precelków, których barwę wybrałbyś Ty, Mikołaju! :) Tak, znów próbuję zrzucić odpowiedzialność i pozbyć się ciężaru konieczności podejmowania decyzji :) 
   Jak już będę miała te cudowne nitki, to przydałyby się równie cudne narzędzia do pracy z nimi. Wprawdzie zawsze uważałam, że na najzwyklejszych chińskich drutach też można działać, ale odkąd spróbowałam współpracy z KnitPro Symfonie Wood "trochę: zmieniło się moje zdanie na ten temat. Pokochałam je i chcę mieć wszystkie. Bez Twojej pomocy, Mikołaju, będę uzupełniać kolekcję bardzo długi czas, tym bardziej, że na razie mam w niej tylko rozmiar 3,50 mm.
   Skoro będę miała i włóczkę, i druciki to chciałabym móc usiąść w pięknym, przytulnym miejscu, które będzie moim robótkowym kącikiem. Chciałabym żeby stał w nim wygodny fotel, półki wypełnione były moteczkami i różnymi przydasiami niezbędnymi przy pracy. I żeby było tam biurko, na której stanie maszyna do szycia. Chciałbym się nauczyć szyć tak na poważnie, ale teraz trudno mi się zmobilizować, bo przygotowanie stanowiska pracy zajmuje mi więcej czasu niż w ogóle mogę wygospodarować w ciągu dnia... Załączam kilka zdjęć pięknych kreatywnych zakątków :)





   Skoro miałabym już miejsce do dziergania to pozostaje już tylko jedna rzecz, której mi brakuje... czas! Proszę Cię, Mikołaju o dodatkowe godziny w ciągu dnia, które będę mogła wykorzystać na rozwijanie swoich pasji. Obiecuję wspomagać Twoje Elfy w produkcji świątecznych prezentów, o ile tylko będę miała kiedy się za to zabrać. A dla Ciebie wydziergam piękny wełniany sweter...

                                                                                                     Twoja Izzy

PS. Tak naprawdę to najbardziej pragnę czegoś zupełnie innego, ale boję się jeszcze o to prosić... może za rok...


14 komentarzy:

  1. Jak ja rozumiem ten Twój list! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba też napiszę list do świętego i poproszę o tak cudny pokój, jak ten Twój na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby można dziergać wszędzie, ale w ładnym otoczeniu chyba jeszcze przyjemniej :)

      Usuń
  3. Trzymam kciuki zeby Mikolaj sobie wzial do serca Twoje prosby i je spelnil!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny list… Rozmarzyłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci, żeby Mikołaj przeczytał list i spełnił Twoje marzenia :).
    Ja chyba zacznę swój list od tego ostatniego życzenia, bo chwilowo włóczki mam, tylko czasu brak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny list! :)
    W moim też znalazłby się taki pokój i zestaw drutów HH.

    ps. chyba mam jakieś znajomości wśród Elfich pomocników. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. O, taki list zawiera marzenia każdej dziewiarki :D
    Też chcę taki kącik...

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby Mikołaj spełnił choć część Twoich życzeń :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci spełnienia Twojego skrytego marzenia...
    A tymczasem przygarnę Twój list i podpiszę się pod nim :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bym chciała mieć taki zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też marzy mi się taki kącik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki milutki i mięciutki jak wełna list.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)