Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

piątek, 29 marca 2013

Ciepłych świąt!

Kochani Moi Zaglądacze :)
Przybywam z życzeniami wesołych, ciepłych, i zdrowych świat. Niech uda Wam się spędzić ten świąteczny czas jak najprzyjemniej :)
Smacznego jajka i bogatego zająca :P



Na zdjęciu dwa moje zajączki z kwadratu :) Pozostałe dwa stworki wielkanocne to prezenty, które nie wyszły spod moich palców, ale załapały się na zdjęcie ;)


Oba zajączki oddałam w dobre ręce w przypływie ciepłych uczuć, więc ostały mi się tylko kurka i kurczątko, w towarzystwie baranka i kolorowych jajeczek :)



3 komentarze:

  1. Zgubilam kaganiec. W zwiazku z tym jedziemy pozniej I jeszcze sobie na komie przeczytalam. ;) Wszystkim Twoim zagladaczom I przede wszystkim Tobie - smacznego, zdrowego, uduchowionego I zgodnie z zyczeniem cieplego swiatecznego czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciepła rodzinnego, radości i oby w poniedziałek nikt nie rzucał do Was lodem ;)
    Red

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)