Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych świąt!


Razem z kurką (jedynym świątecznym akcentem, który w tym roku stworzyłam) życzę Wam wszystkim wesołych świąt :)
W prezencie od zajączka zostawiam przepis na kurkę ;)

KLIK

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt:)
    P.S.
    Kurka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurka śliczna!
    Zdrowych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kurka ;-)) Wesołego Alleluja ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych Świąt Wielkiej Nocy, spokoju, radości, ciepła :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)