Będąc już "dużą dziewczynką" poczułam ZEW. Zaraziłam się. Postanowiłam spróbować. Najpierw pojedynczo, potem całymi stadami. W ten sposób poznawałam nowe techniki rękodzielnicze. Nadal jest wiele takich, które pozostają dla mnie tajemnicą. Być może kiedyś po nie sięgnę. Póki co cieszę się tymi które zmam, zgłębiam je i... nieustannie żałuję, że mam dla nich tak mało czasu!

Każdą chwilę poświęcam na pasję! Witam Cię w moim rękodzielniczym świecie przyjemności :)

sobota, 1 czerwca 2013

Na Dzień Dziecka dla Mamusi :)

Dziś tak trochę na przekór, coś dla Mamy, akurat w Dzień Dziecka ;)
"Działeczka", na której leży ZACISZE ma ok. 2 ha - taki dość duży obszar ;) Jest gdzie biegać i czasem zdarza się wiele kilometrów w ciągu dnia zrobić na darmo. Dlaczego o tym piszę? Ano dlatego, że liczba tych kilometrów zwiększa się, jeśli trzeba kogoś szukać ;) A zazwyczaj szuka się mojej mamy :)
Często jest tak, że mama wyskoczy z domy tylko na sekundę, ale w miedzy czasie przypomni jej się 5 różnych rzeczy i znika gdzieś, nie wiadomo gdzie ;) I oczywiście nie ma przy sobie telefonu, który zazwyczaj akurat w takim momencie zaczyna dzwonić ;)Ileż my musimy się "nawalczyć" żeby przekonać do zabierania go ze sobą ZAWSZE! :) Ale nie jest to łatwe jeśli nie ma kieszeni... Postanowiłam, więc zrobić taką kieszeń! :)



Mała, zapinana torebeczka na pasku, który można zawiązać na biodrach. Teraz kieszeń będzie zawsze, nawet przy letnich sukienkach :)



Na zdjęciach nie widać tego dobrze, ale sakiewka od dołu ma cztery rzędy wykonane wzorem muszelkowym, po którym następuje przejście w proste słupki. Zapinana na rozjaśniający całość kwiatuszkowy guziczek :) Kieszonkę zrobiłam całkowicie "z głowy" co akurat przy tak prostym wzorze nie było żadnym problemem ;) Ale nieskromnie przyznam, że bardzo podobają mi się efekty i pewnie jeszcze kiedyś wykonam takie kieszonki, w większym rozmiarze, już bez paska, żeby mogły służyć za kosmetyczki czy malutkie kopertówki :)

A na koniec, z okazji Dnia Dziecka, chciałabym wszystkim dzieciom, tym małym i tym całkiem dużym życzyć dużo słońca - takiego na niebie i takiego w sercu :)

Pozdrawiam serdecznie :)

PS. Gdyby ktoś miał ochotę poznać nasze Zacisze troszkę bliżej zapraszam na świeżutki fanpage :)

16 komentarzy:

  1. Fajny pomysł:)Na jakimś blogu widziałam też pomysł z etui na telefon na nadgarstek...też ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślałyśmy też o czymś zapinanym na ramieniu, ale taka opcja wydaje się praktyczniejsza ;)

      Usuń
    2. I o to chodzi:)Ważne by właścicielka była zadowolona i telefon przy sobie miała:)

      Usuń
    3. I wtedy wszyscy będą zadowoleni, bo bez telefony to przecież jak bez ręki ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ta torebeczko-kieszoneczka :) Mam nadzieję, że mama już nigdy nie zapomni zabrać ze sobą telefonu, choć takie kilometry zrobione na świeżym powietrzu to samo zdrowie :)
    Kwiatuszek uroczy, a wzór muszelkowy doskonale widać i robi super wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama dziś chodzi i się każdemu chwali, że dostała prezent na dzień dziecka ;) Nie ma już chyba osoby, która by nie wiedziała ;)

      Kilometry tak czy inaczej wolę robić w pożytecznym kierunku ;)

      Usuń
  3. Prezent nie tylko śliczny ale i praktyczny:) Zrymowało mi się;) Lecę zajrzeć na fanpejdża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj rymuję, kiedy się dobrze czuję ;)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  4. Takie coś w sam raz dla mnie. Przy dwoch potworach muszę mieć zawsze ręce wolne no I torebka nie może mi się zsuwac z ramienia. Swietny pomysł tylko teraz Mama musi pamietac żeby zabtac torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie "coś" na pasek jest najpraktyczniejsze, kiedy jest się w ruchu i wolne ręce są niezbędne ;)
      Mama obiecała bardzo starać się już zawsze mieć ją przy sobie ;)

      Usuń
  5. Wiązanie na biodrach... Pomysłowe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najpraktyczniejsze, a o to w tym wszystkim chodziło ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli poświęcisz mi chwilkę i napiszesz komentarz :)